Archiwum!

niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Awards!

Na początku dziękuje wszystkim za nominacje! :* Na dole znajdziecie moje odpowiedzi na wszystkie pytania od Was. I od razu mówię, że niestety ja nie nominuję kolejnych osób. Wiem, że psuję zabawę. Wybaczcie. :)

Pytania od zulcia112 :
1.Jakie słodycze lubicie najbardziej?
Czekolady!
2.Wiecie co to "lamciaa"?
Tak.
3.Znacie jakąś lamcię ninja (podpowiedź: jaaa :3)?
Pewnie. :3
4.Nosicie puchate skarpety?
Tak, kocham je nosić!
5.Lubicie banany (bez skojarzeń! Chodzi o owoce!!)?
Nie, nie lubię bananów. xD 
6.Długo piszecie bloga?
Trochę już będzie. Nawet nie wiem. 
7.Co was natchnęło do napisania własnego opowiadania?
Pisałam już od dawna. Po prostu kocham to robić. 
8.Wasza ulubiona piosenka/ki to... ?
Kurczę, mam naprawdę dużo ulubionych piosenek!
9.Macie rodzeństwo? Jeśli tak to młodsze czy starsze?
Mam brata, młodszego.
10.W jaki dzień tygodnia się urodziłyście?
Czwartek.
11.Macie już dość moich głupich pytań?
Nie. :)

Pytania od Alexis :
1. Twój autorytet to...
Hm, szczerze mówiąc nie mam żadnego autorytetu.
2.Twoja ulubiona liczba.
6.
3.Ulubiony zespół.
One Direction, My Chemical Romance, Depeche Mode, Nickelblack, Linkin Park (nie mogłam wybrać jednego).
4.Kiedy piszesz swojego bloga co wtedy czujesz?
A co mam czuć? Radość, że robię to co lubię i że czytam miłe komentarze od moich czytelników.
5.Jeśli One Direction przyjadą do Polski pojedziesz na ich koncert?
Co za pytanie! Oczywiście! Cokolwiek by się nie działo ja tam muszę być!
6.Twój ulubiony wokalista One Direction?
Liam, Niall, Zayn, Louis, Harry. :)
7.Twoje uzależnienie.
Czekolada, 1D.
8.Ulubiony sport.
Żaden. 
9.Czy zaraziłaś One Direction Infection swoje koleżanki?
Nie.
10.Twój ulubiony kraj.
Anglia.
11.Którego z chłopaków z 1D chciałabyś poznać osobiście?
Liama, Zayna, Louisa, Harry'ego i Nialla. :)

Pytania od Ivy :
1. Jakbyś się opisała w jednym zdaniu ?
Nieśmiała, szalona, z temperamentem, oddana swoim pasjom i idolom.
2. Myślisz że 1D za parę lat będzie tak samo sławny ?
Mam wielką nadzieję, że tak!
3. Co czujesz gdy słuchasz ich piosenek ?
Cóż, to naprawdę niesamowite uczucia. Raz przechodzą mnie ciarki, raz po prostu... uśmiecham się.
4. Którego z chłopaków chciałabyś mnie za brata a którego za chłopaka ?
Za brata? Hmm, Liam. Za chłopaka? Harry.
5. Wolałabyś pojechać z chłopakami na wakacje czy razem z nimi w trasę ?
Na wakacje.
6. Jak długo już piszesz ? I dlaczego akurat pisanie a nie inne zajęcie ?
Piszę już od 10 roku życia. Kocham to robić, zanurzam się wtedy w innym świecie, to taka powiedzmy moja terapia.
7. Ulubiony napój i danie ?
Pepsi. Danie? Spaghetti, pierogi no i pizza!
8. Co dla Ciebie oznacza korzystać z życia ?
Szaleć do woli, nie przejmować się niczym i cieszyć każą chwilą.
9. Jak zatytułowałabyś książkę o sobie ?
''Wiktoria i jej zwariowane życie''. :D
10. Ulubiony przedmiot w szkole ? Nie licząc WF-u :p
Angielski, tam myślę. A WF-u nienawidzę! 
11. Co robisz gdy masz doła lub jest Ci smutno ?
Jem czekoladę i słucham muzyki.

Pytania od Agatha. :
1.Jak masz na imię ?
Wiktoria.
2.Od jakiego czasu jesteś Directionerką?
Rok.
3.Za co kochasz 1D ?
Talent, poczucie humoru, że od początku dążyli do spełniania swoich marzeń. Po prostu za to jacy są. :)
4.Skąd bierzesz wenę twórczą?
Sama przychodzi... :)
5.Jakie masz motto?
''Żyj jakby jutra nie było''.
6.Jaki masz sposób na zły humor?
Jedzenie czekolady, muzyka albo przytulas od kogoś bliskiego (najczęściej od mamy :3).
7.Czy widziałaś kiedykolwiek mojego bloga?
Tak.
8.Ulubiona piosenka 1D?
Jedna? Nie mam jednej! :D
9.Czego słuchasz poza 1D?
Nickelblack, Linkin Park Depeche Mode, My Chemical Romance.
10.Jaki masz cel w życiu?
Dążyć do spełniania swoich marzeń.
11.Ile masz lat?
15.

Pytania od guumiś .
1. Od jak dawna jesteście Directioner?
Rok.
2. Ulubiona piosenka.
Nie mam jednej ulubionej.
3. Jaki film najbardziej utkwił Wam w pamięci?
Marley&Ja.
4. Skąd wziął się pomysł na bloga?
Pewnego wieczoru sama na niego wpadłam.
5. Najgłupszy tekst do znajomych. Co im powiedziałyście?
Hmmm, dużo mam głupich tekstów. :D
6. Kim chcecie zostać w przyszłości?
Psycholog lub pisarka.
7. Co zrobiłybyście gdybyście spotkały któregoś z chłopców 1D?
Miałabym pewnie nogi z waty, ale chciałabym dostać od nich przytulasa i wspólne, śmieszne zdjęcie. :)
8. Za co najbardziej lubicie, szanujecie One Direction?
Za talent, za poczucie humoru i za to że od początku dążyli do spełnienia swoich marzeń.
9. W jakim województwie mieszkacie?
Opolskim.
10. Macie jakiś autorytet?
Nie.
11. Wierzycie w Świętego Mikołaja? ;D
NO BA! :D

Pytania od buubson :
1. Którego z chłopców z One Direction lubisz najbardziej? (wiem, że jest to zespół i tak ogólnie go traktuję, ale każdy zawsze ma jakiegoś faworyta lub nawet dwóch :D)
Hm, wydaje mi się że Li i Harry są moimi faworytami :) Ale kocham wszystkich po równo!
2. Skąd pomysły na opowiadania? (nocne przemyślenia przed snem czy może coś innego?)
Hm, piszę już od 10 roku życia. Po prostu pisałam i naprawdę sprawiało mi to wielką radość. Wciąż mi sprawia. :)
3. Jak długo jesteś fanką One Direction? I jak siee to zaczęło?
Rok. Zaczęło się od obejrzenia teledysku One Thing.
4. Czy akceptujesz dziewczyny chłopców? Albo inaczej... Akceptujesz ich związki?
Oczywiście, że tak! Akceptuję i akceptować będę! Ich szczęście jest dla mnie naprawdę ważne!
5. Data urodzenia i wiek :D
26 marzec, 15 lat.
6. Czy twoim zdaniem chłopacy zmienili się w ciągu tych dwóch lat odkąd ich zespół stał siee sławny?
Gdyby tak pomyśleć... pewnie, że się zmienili! Ale nie na gorsze. Każdy z nich bardziej doroślał, zmieniły się ich poglądy na świat i wgl. Ale wciąż lubią robić to co robią, są oddani swoim fanom i w głębi nich wciąż są ci chłopacy, którzy siedzieli na schodkach, wygłupiając się jak idioci. ^_^
7. Ulubione piosenki z UAN i TMH.
Z UAN I Want i Moments a z TMH uwielbiam wprost wszystkie, ale niech będzie... Heart Attack, They Don't Know About Us, C'mon C'mon. 
8. Czy twoje opowiadania spotkały siee kiedykolwiek z jakąś krytyką? Jeśli tak to czy uważasz, że "oskarżenia" były słuszne? : )
Właśnie nie było żadnej krytyki. Nie mam pojęcia dlaczego. :)
9. Ideał mężczyzny...
Romantyczny, wrażliwy, wierny i z niesamowitym poczuciem humoru!
10. Jak siebie postrzegasz? Opisz siebie...
Nieśmiała, trochę szalona, z temperamentem, oddana swoim pasjom i idolom.
11. Jak skomentowałabyś zachowanie większości hejterów?
Jest dla mnie tragiczne. Ci ludzie po prostu zazdroszczą, niszcząc inny. Są straszni. 

Pytania od whitechocolatex3 :
1.  Skąd pomysł na pisanie bloga?
Sama na niego wpadłam bo uznałam że fajnie byłoby zobaczyć opinie innych na moją twórczość.
 2.  Twoje największe marzenie?
Nie zdradzę. :x
 3. Ulubiona piosenka?
Nie mam jednej ulubionej.
4. Masz jakie zwierze? Jeżeli tak, to jak się nazywa? 
Mam psiaka. Nazywa się Maczo. 
5.Wierzysz w miłość pierwszego wejrzenia ?
Tak.
6. Ulubiony zespół muzyczny? 
One Direction, My Chemical Romance, Depeche Mode, Nickelblack, Linkin Park.
7.  Twoje motto/ulubione powiedzonko?
''Żyj jakby jutra nie było''.
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Psychologiem albo pisarką. :)
9. Gdzie chcesz zamieszkac w przyszłości?
Kraków albo Anglia.
10. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie, ale chciałabym umieć grać na gitarze i perkusji.
11. Inspirujesz się kimś ? Jeżeli tak to kto to jest? 
Nie.

Pytania od Mrs. Carrot :
1.Ile czasu jesteś Directioners?
Rok.
2.Jak masz na imię?
Wiktoria.
3.Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
Dużo takich rzeczy jest. :)
4.Ulubiona książka?
Mam dużo ulubionych książek i trudno wybrać mi tą jedną, ale niech już będzie... ''Szeptem''.
5.Co podziwiasz w każdym z chłopaków?
Talent, osobowość, poczucie humoru.
6.Czy jesteś kimś oprócz Directioners?
Tak. 
7.Ulubiona piosenka?
Dużo mam ulubionych piosenek.
8.Którego z chłopaków zabralibyście na bezludną wyspę ?
Zabrałabym wszystkich pięciu!
9. Jak poznałaś 1D ?
Moja przyjaciółko-siostra wysłała mi One Thing przez gadu-gadu z początku była to zwykła obojętność, która przerodziła się w prawdziwą miłość! (kto by pomyślał? :])
10.Jakie dziwactwa chłopaków uwielbiasz ?
Hmmm, wszystkie? :D
11.Co twoi przyjaciele sądzą o 1D ?
Większość za nimi nie przepada, ale znajdą się wyjątki którzy ich nawet lubią. :3

Pytania od Mrs. Malik : 
1. Jak masz na imie?
Wiktoria.
2. Od jak dawna jesteś Directionerką?
Już rok!
3. Który z 1D jest twoim ulubionym i dlaczego ?
Hm, moim ulubieńcem jest Liam, bo jest naprawdę kochany. :)
4. Najlepszy teledysk jaki oglądałaś?
Oł, pytanie pułapka! : o Myślę, że Nickelback ''Lullaby''. 
5. Ulubiona piosenka?
Mam dużo ulubionych piosenek.
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Nie powiem. :x
7. Co myślisz o Eleanor?
Bardzo lubię El! Według mnie to całkiem fajna dziewczyna, którą uszczęśliwia naszego Lou. :)
8. Co myślisz o Larry shippers/jesteś jedną z nich?
Cóż, Larry shippers powoli zmienią się w nazywanie tych dwóch gejami, a ja ich shipowałam jako przyjaciół. Więc już sama nie wiem... :)
9. Byłaś kiedyś hejtowana?
Nie przypominam sobie...
10.Co zainspirowało cię do stworzenia tego bloga?
Kocham pisać, a świadomość, że ktoś będzie to czytał i komentował była wspaniała :)
11. Za co kochasz One Direction?
Za talent, za to jacy są. Że słuchając ich piosenki poprawia mi się humor, że oglądając jeden filmik gdzie się wygłupiają zanoszę się śmiechem. Kocham ich za wszystko. Za to jacy są i co zmienili w moim życiu.

Pytania od Nicole Nalton
1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Bo uznałam, że warto spotkać się z opinią innych co do mojej twórczości. :)
2. Jakie miasto najbardziej chciałabyś odwiedzić?
Londyn i Nowy York.
3. Masz zwierzę? Jakie?
Mam psiaka.
4. Co uważasz o Larrym Stylinsonie?
Uważam, że to prawdziwa para przyjaciół, nie para gejów.
5. Co chciałabyś aby się wydarzyło w najbliższym czasie?
Hmmm, chciałabym żeby 1D do nas przylecieli. No i zależy mi na dobrych ocenach na koniec roku szkolnego!
6. Co byś chciała w sobie zmienić?
To żebym czasami pomyślała nad tym co mówię i robię. 
7. Masz Twittera? [podaj nick, jeśli posiadasz.]
@browneyes2603
8. Jakie słodycze najchętniej jesz?
Uwielbiam każdego rodzaju słodycze, ale najczęściej jadam czekolady.
9. Wyobraź sobie, że jutro koniec świata, a ty w portfelu posiadasz kilka milinów euro. Co robisz?
Zabieram moją rodzinkę do jakiejś restauracji by spędzić razem ze sobą czas, a potem wylatuję w poszukiwaniu chłopaków z 1D by ich przytulić i powiedzieć ile dla mnie znaczą!
10. Jakie masz pasje?
Zdecydowanie fotografia i pisanie. 
11. Tylko pisz szczerze. Który z 1D podoba ci się najbardziej? [Każdy ma jednego, który mu się podoba bardziej od pozostałych, tylko boi się przyznać. ;D] Hmmmm, który podoba mi się najbardziej? Kiedyś to był zdecydowanie Li, a teraz Harry. :)

O to koniec. Uff, trochę tych pytań było i dużo się powtarzało, no, ale mniejsza z tym! Fajnie się bawiłam odpowiadając! Pozdrawiam Was! :* :)

2 komentarze:

  1. nowy rozdział na http://dolor-maldito.blogspot.com/ , mam nadzieję że się spodoba! <3

    OdpowiedzUsuń